Εγγύηση

ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

 

 

 

ΤΟ SMOKECENTRE.GR  κάνει ότι μπορεί για να διασφαλίσει την απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη από την αγορά του.

Παρακαλούμε όπως διαβάσετε την αυστηρή πολιτική μας όσον αφορά τις αλλαγές-επιστροφές προτού προβείτε σε οποιαδήποτε αγορά προς αποφυγή παρεξηγήσεων.
Σε περίπτωση που ο πελάτης επιθυμεί την αλλαγή-επιστροφή του προϊόντος που έχει λάβει, θα πρέπει να ειναι εντός 3 εργασίμων ημερών από την ημερομηνία  αγοράς.

ΠΡΟΣΟΧΗ - ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΤΙΜΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑΣ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΕΓΓΥΗΣΗ.

Επιστροφές χρημάτων δεν γίνονται αλλά μπορει το ποσο να χρησιμοποιηθει για αλλη αγορα (αν πληρουνται οι προυποθεσεις).

 

 

 

Για να μας επιστρέψετε ελαττωματικά προϊόντα, σύμφωνα με τους όρους της εγγύησης περιορισμένης ευθύνης, πρέπει :

·          Να μας τηλεφωνήσετε στο 211-1823320.

 

·          Εάν απαιτηθεί να μας στείλετε το προϊόν για αντικατάσταση, τότε θα πρέπει να ακολουθήσετε τις οδηγίες επιστροφής ελαττωματικών προϊόντων που απαιτούνται για την αντικατάσταση ελαττωματικών προϊόντων.

 

Τα έξοδα παράδοσης των προϊόντων που επιστρέφονται ή αλλάζονται καλύπτονται εξολοκλήρου από τον πελάτη.

Για τον λόγο αυτό σας συμβουλεύουμε:

Να χρησιμοποιείτε μία αναγνωρισμένη ταχυδρομική υπηρεσία για την επιστροφή ή αλλαγή της αγοράς σας.

Να συσκευάζετε το προϊόν σε ένα μεγαλύτερο κουτί προσεκτικά ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.

Να τοποθετείτε μέσα στην συσκευασία την οποία έχετε φτιάξει, ένα έγγραφο στο οποίο να μας παραθέτετε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να λύσουμε την οικονομική μας εκκρεμότητα, εφόσον το προϊόν κριθεί ικανό προς επιστροφή - αλλαγή.

Σε καμία περίπτωση δεν ευθυνομαστε  για απώλεια , καθυστέρηση, κλοπή ή κακή διαχείριση του δέματος που αποστέλλει ο πελάτης για αλλαγή - επιστροφή προϊόντος.

 

·      Αφού παραλάβουμε το προϊόν(τα) και το ελέγξουμε θα σας ενημερώσουμε εάν πρόκειται να αντικατασταθεί. 

 

       Η αποστολη των προιοντων αλλαγης γινεται μονον οταν παραληφθουν κ υποβληθουν σε ελεγχο ποιοτητας τα προιοντα που επιστρεφονται.

        Σε καμια περιπτωση δεν γινεται δεκτη η παραλαβη επιστροφης η αλλαγης προιντων με τα εξοδα να επιβαρυνουν εμας.

 

.       Η Συσκευασια των προιοντων δεν πρεπει να εχει ανοιχθει.

 

        Τα προιοντα Δεν πρεπει να εχουν χρησιμοποιηθει! 

 

        Δεν πρεπει να εχουν παρελθει 3 μερες απο την ημερομηνια αγορας.

         

        Στη συσκευασια επιστροφης πρεπει υποχρεωτικα να υπαρχει η αποδειξη αγορας,αλλιως δεν γινεται δεκτη.

 

        Δεν εχουμε ευθυνη λαθους για παραγγελιες που γινονται τηλεφωνικα,κ χωρις email .

 

Σε περίπτωση όπου το προϊόν για αλλαγή ή επιστροφή δεν πληροι τους - παραπάνω  κ παρακατω προαναφερθέντες όρους της παραγράφου ''Αλλαγή- επιστροφή προϊόντων'', το δέμα θα επιστρέφεται στον αποστολέα του με χρέωση του ιδίου.

 

 

ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

 

Για λόγους υγιεινής, δεν δεχόμαστε επιστροφές για προϊόντα που ανήκουν στις κατηγορίες:

 

·          Υγρά Αναπλήρωσης ανοιγμένα ή σφραγισμένα.

 

·          Επιστόμια / Drip tips.

 

·          Ατμοποιητές και tank ,ανταλλακτικα - coils,που έχουν γεμιστεί με υγρό αναπλήρωσης.

 

 

      Για τα υπόλοιπα προϊόντα ανάλογα με τις κατηγορίες που ανήκουν ισχύει εγγύηση ελαττωματικού κατά την παραλαβή (DOA – DeadOnArrival) και                         επιπλέον:

 

 

·          Μπαταρίες τύπου eGo καλύπτονται από εγγύηση καλής λειτουργίας 10 ημερών. Η εγγύηση δεν καλύπτει σπάσιμο, υγρασία, σπείρωμα και κινητά μέρη (κουμπί).

 

·          Μπαταρίες επαναφορτιζόμενες σε εξωτερικό φορτιστή, εγγύηση ελαττωματικού κατά την παραλαβή (DOA – DeadOnArrival).

 

·          Ηλεκτρονικά MOD – συσκευές μεταβλητής/σταθερής τάσης, εγγύηση 10 ημερών.

       Η εγγύηση δεν καλύπτει σπάσιμο, υγρασία, σπειρώματα(πολος) και κινητά μέρη (κουμπί).

       ισχυει μονο μετα απο ελεγχο της συσκευης για το αν εχει γινει κακη χρηση απο τον πελατη.

      (πεσιμο -χτυπημα-υγρα-λαθος στην φορτιση-προκληση βραχυκυκλωματος-κλπ).

      Σε περιπτωση που εξακριβωθει απο το servis κακη χρηση απο τον πελατη (χτυπημα - πεσιμο - υγρα - βραχυκυκλωμα απο ακαταλληλη φορτιση), ( λαθος πριζα,φορτιση σε οχημα,αυξημενη παροχη τασης ρευματος, ακαταλληλες μπαταριες),ο πελατης επιβαρυνεται χρηματικα τον τεχνικο ελεγχο καθως κ την επισκευη αν ειναι δυνατη.

 

·          Μηχανικά MOD, εγγύηση ελαττωματικού κατά την παραλαβή (DOA – DeadOnArrival).

 

·          Ατμοποιητές, ανταλλακτικές αντιστάσεις και tank που δεν έχουν γεμιστεί με υγρό αναπλήρωσης, εγγύηση ελαττωματικού κατά την παραλαβή (DOA – DeadOnArrival).

       Επισκευσιμοι ατμοποιητες - ΙΣΧΥΕΙ ΕΓΓΥΗΣΗ ΚΑΛΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΑΣ ΜΟΝΟ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ.- ΓΙΑ τα συγκεκριμενα προιοντα,δεν γινονται δεκτες ,επιστροφες - ανταλλαγες.λογω μη ικανοτητας ευρεσης κακης λειτουργειας-χρησης, απο τον πελατη.

ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ = Τα προιοντα που ειναι σε προσφορα,δεν καλυπτονται απο εγγυηση.

ΑΠΟΔΟΧΗ ΟΡΩΝ

Ο Πελατης δηλωνει οτι αποδεχεται ρητα κ ανεπιφυλαχτα τους παραπανω ορους συνεργασιας κ αποδεχεται να πραγματοποιησει την αγορα συμφωνα με αυτους.οι οροι συναλλαγης μεταξυ πελατη κ εμας ,εχουν διαβαστει απο τους ενδιαφερομενους της συναλλαγης.